fbpx

שירותי הסעדה למפעלים

שירותי הסעדה למפעלים

נושא שירותי הסעדה למפעלים הפך לפופולרי וחיוני במיוחד במהלך השנים האחרונות. בעוד שבעבר, אנשים היו מכינים את האוכל לעצמם במקומות העבודה, הרי שכיום, נעזרים בשירותי קייטרינג מקצועיים ואיכותיים המתמחים בהכנת ארוחות מזינות, טריות ועשירות, למקומות עבודה שונים בהם: ארגונים, חברות, מפעלים, משרדים ובתי עסק. לאורך השנים, קמו, צמחו והתפתחו להן חברות המספקות שירותי הסעדה למפעלים המציעות את שירותיהן לציבור הרחב ולבעלי עסקים, מפעלים וחברות.

השירות שדרג את התנאים והנוחות של העובדים במפעלים שונים בכל רחבי הארץ, שחשים כי החברה משקיעה בהם ומעניקה להם תנאים טובים ונאותים. באמצעות הארוחות החמות, הטעימות והעשירות, החברה מעלה את מידת המוטיבציה של העובדים המחזירים לו בתפוקה ויעילות גבוהה יותר. ללא ספק נושא התזונה והקולינריה במקום העבודה הינו חשוב ומשמעותי, עובד שזוכה לארוחה טובה ואיכותית, חש יחס אישי והשקעה ומסוגל לעבוד במרץ ובמוטיבציה גבוהים, כך ששני הצדדים מרוויחים. אנו בדיש נשמח לסייע לכם לטפל בכל נושא ההסעדה.

שירותי הסעדה למפעלים בפריסה ארצית ובהתאמה אישית

שירותי הסעדה למפעלים שמים דגש ומשקיעים משאבים ומאמצים לספק ארוחות חמות המוכנות מחומרי גלם טריים, בריאים ואיכותיים. השילוב שבין טעם טוב, אסתטיקה וערכים תזונתיים, מספק לכל עובד את מנת האנרגיה הדרושה לו וכן ערך מוסף ותחושה של השקעה ויחס מצד הבעלים. חברות המספקות שירותי קייטרינג למפעלים משקיעות במערך שינוע ומשלוחים זמין המביא למפעל את ההזמנות במהירות רבה, כך שהעובדים אינם מחכים ומבזבזים את זמן ההפסקה והמנוחה שלהם בהמתנה. שירותי ההסעדה ניתנים בפריסה ארצית ובתיאום מלא עם הבעלים וצוות ההנהלה. למעשה, כל מפעל יכול לבחור את המנות והארוחות בהן הוא מעוניין מתוך תפריט רחב ומגוון ובהתאמה אישית להעדפות של כל עובד. התפריט מורכב ממנות בשריות, צמחוניות, מנות חלביות שכולן כשרות, כך שכל עובד ופועל יזכה לארוחה האהובה והמועדפת עליו.

שירותי הסעדה למפעלים בפריסה ארצית

פיתרונות ושירותי הסעדה וקייטרינג איכותיים למקומות עבודה

חברת דיש מספקת שירותי הסעדה למפעלים, ארגונים, חברות, משרדים ובתי עסק שונים. אנו מספקים מנות טעימות, עדכניות, בריאות וחמות בפריסה ארצית מתפריט מגוון של המסעדות ומטבחי הקונספט המובילים בישראל. השירות ניתן בזמינות מלאה באמצעות פלטפורמה ידידותית לתפעול המאפשרת לכם להזמין את הארוחה בקלות ובמהירות. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה והזמנה ונשמח לשתף עמכם פעולה באחריות, אמינות, יחס אישי ורמת מחירים אטרקטיבית.

שירותי הסעדה למפעלים ניתנים על בסיס יום יומי ולאורך כל ימות השנה. התפריט יהיה עשיר ומגוון לטובת הגשת מנות יומיות שונות. את האוכל  מכינים מחומרי גלם טריים במגוון שיטות. צוות יעיל ומיומן עוסק כל האופרציה הנדרשת. DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

שירותי הסעדה למפעלים – יעילים ומוקפדים

שירותי הסעדה למפעלים מבוססים על הכנת האוכל במטבחים השייכים למפעלים והמוקמים אצלם או על הכנה במטבחים חיצוניים. במקרה השני – המנות ישונעו בתוך כלי רכב המותאמים לכך כדי לשמור על היגיינה בתנאי הובלה נאותים. הרצון והצורך הינו לגוון מדי יום ביומו, ומשום כך, יכינו השפים את המנות בשיטות שונות. כך, חיתוך ירקות ופירות טריים, בישול, צלייה, טיגון, אידוי, הקפצה ועוד. כל שיטה מספקת טעם אחר התורם לחוויה הקולינארית. לצד המנות העיקריות יוגשו סלטים רעננים, תוספות חמות וקרות, לחמים ומיני מזונות נוספים לתיבול וכדומה. צריך לציין עוד, כי קיימות מנות בסיסיות אשר נדרשות מדי יום והשף ידאג לספק אותם בכמות הרצויה. ההגשה נעשית מדוכנים הממוקמים בפינה מסוימת בחדר באוכל. ניתן לבקש ולקבל גם מנות ארוזות לעובדי חוץ.

מטבח מאובזר

המטבח בנוי להכנת והגשת כמויות מנות רבות בפרק זמן קצר. ניתן למצוא בו מבחר של מכשירים חשמליים כמו: כיריים, תנורים, מכשירי מיקרו גל, מקררים, מיקסרים, מערבלים, מטחנות, מכונות להכנת בצק ועוד. בנוסף כלים ידניים שנועדו לעבודה עדינה יותר. כן יהיו בו כלי אחסון, קיבול והגשה מתאימים. המטבח פועל בתנאי היגיינה חמורים לטובת שמירה על המזון ושיטת העבודה הרצויה.

שירות של קייטרינג מעולה

DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי ללקוחות מתלבטים, מזון מעולה, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. המנהלים  הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא לאורך שנים, מקבלת עדכונים חשובים על התפתחויות רציניות, ממתן שירותים נאותים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם ולשרת כל לקוח חדש.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים