fbpx

קייטרינג לחברות הייטק

קייטרינג לחברות הייטק

כל מי שעובר תהליך גיוס ומיון לתפקיד כזה או אחר בחברת הייטק יודע שחלק בלתי נפרד מתנאי ההעסקה שלו כולל גם את הנושא של הסעדה ואוכל במהלך יום העבודה. אין זה מובן מאליו שהעובד דואג לעצמו ומכיוון שמדובר ביום עבודה ארוך למדי שכולל לא מעט שעות הרי שהחברה מחויבת לדאוג לו לאכילה מסודרת בכל דרך שהיא. מאד מקובל כיום לספק קייטרינג לחברות הייטק וכך העובדים אוכלים בצורה מסודרת ונהנים מארוחות בריאות, מזינות ומשביעות ולא צריכים לדאוג לעצמם לאוכל, בין אם הם בוחרים להביא מהבית ובין אם הם קונים או מזמינים ממסעדות שממוקמות בסמיכות למשרדים.

למה מתכוונים כאשר מדברים על קייטרינג לחברות הייטק?

כאמור, בכל חברת הייטק ידוע שיהיה סידור כלשהו שקשור לארוחות העובדים במהלך היום וכל שנותר זה להבין בדיוק מה ואיך זה מתבצע. שירותי קייטרינג לחברות הייטק נחשבים לנוחים מאד, שכן הם מוצעים בתוך המשרד וכך העובדים לא חייבים לצאת כדי לאכול ארוחה טובה, משביעה ומזינה. עם האפשרות הזאת מנהלי החברה עובדים בצורה מסודרת עם חברת קייטרינג ועל פי כל הסיכומים וההחלטות המשותפות כל מרכיבי הארוחה יגיעו אל המשרד והעובדים יוכלו לאכול בצורה מסודרת בשעות שנקבעו מראש וידועות לכולם. למרות הפיתוי לאכול במסעדות הרי שלא תמיד זה נוח לצאת מהמשרד וללכת עד המסעדה ולכן קייטרינג בתוך המשרד יהיה נוח מאד.

החשיבות של מתו האפשרות לאכול כמו שצריך

עובדי הייטק נמצאים במשרד במשך הרבה שעות ועליהם להרגיש בטוב ובנוח, הם צריכים להיות שבעים וכמובן שצריך להיות להם הכוח לעשות את המוטל עליהם בצורה טובה, יעילה ונכונה. כאשר מסכמים על הזמנת קייטרינג לחברות הייטק אפשר להיות בטוחים שהעובדים ישתמשו בשירות זה וגם יעדיפו אותו על פני כל אפשרות הסעדה אחרת, שכן עבורם יתכן ויהיה תהיה גם הזולה והנוחה ביותר מבחינת איכות, מבחר והכי פחות טרחה.

חברת DISH מציעה מגוון פתרונות ודרכים להציע לעובדים החברה ארוחות ואוכל במהלך יום העבודה, בין אם בהזמנה קבועה ומסדרת ובין אם בהזמנה אישית דרך אפליקציה ייעודית.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים