fbpx

כרטיס שישנה את פני החברה שלכם

כרטיס אוכל לעובדים

במקומות עבודה רבים מתלבטים לפעמים איך להציע לעובדים לאכול במהלך יום העבודה. יש את האפשרות של חדר אוכל מובנה שמיועד לעובדים ולאורחים, אפשר להוסיף להם לתלוש השכר סכום שאיתו הם קונים אוכל במסעדות הסמוכות או מזמינים למשרד ואפשר כמובן להציע להם להביא אוכל מוכן מהבית. כרטיס אוכל לעובדים הפך בשנים האחרונות לאפשרות המבוקשת ביותר, שכן הוא בדרך כלל מקושר לאתרי אינטרנט שעוסקים במשלוחי אוכל או באפליקציות מתחום זה. עבור מקומות העבודה עצמם הרבה יותר נוח להשאיר בידי העובדים את ההחלטה איך, איפה ומה הם רוצים לאכול ובזכות החופש הזה התפוקה של העובדים תעלה והקשר שלהם עם מקום העבודה יהיה חזק וטוב יותר.

מה המשמעות של חלוקת כרטיס אוכל לעובדים?

כאשר מדברים על חלוקת כרטיס אוכל לעובדים כמדיניות של חברה או ארגון מתכוונים לכרטיס שמוטען בו כסף אך אפשר לעשות בו שימוש אך ורק לצורך קניית אוכל, בין אם במסעדה בצורה פרונטלית כאמצעי תשלום ובין אם דרך הזמנה מקוונת באתר אינטרנט או אפליקציה. לקראת השעה של ארוחת הצהריים כל עובד מבצע הזמנה של הארוחה שהוא רוצה לאכול והשליח יגיע עד לדלפק הקבלה עם הארוחה שלו. מי שאמון בחברה על התחום של משאבי אנוש ורווחת העובד הוא הדמות שדואגת להטענת כרטיסי הארוחות של כלל העובדים.

הנוחות של הזמנת אוכל למקום העבודה

כיום זה כבר נחשב למקובל ופופולרי מאד והמנהלים הבכירים בכל ארגון או חברה יודעים שלארוחות המשותפות שהעובדים מזמינים מבחוץ יש תרומה גדולה לא רק לאווירה החברתית הטובה והחיובית אלא גם לתפוקה של העובדים. קבלת כרטיס אוכל לעובדים היא צ’ופר וכמובן שמקום העבודה לא מחויב לכך אך דווקא בגלל זה העובד ירגיש מחויבות עמוקה יותר כלפי מקום העבודה שלו כאשר הוא יידע שדואגים לו ונותנים לו כרטיס לקניית ארוחה כדי שיהיה מרוצה ושבע רצון מהתנאים שלו.

עם אפליקציית DISH אפשר להזמין ארוחות חמות, טעימות ומזינות ולשלם גם באמצעות כרטיסים של מקומות העבודה וכך ליהנות מאוכל טעים במהלך יום העבודה.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים