fbpx

כרטיס אוכל לעובדים

כרטיס אוכל לעובדים

כרטיס אוכל לעובדים היא דרך מעולה לרכישת ארוחות בצורה מסודרת. כך, באמצעות אפליקציה להזמנת ארוחות על בסיס יומי, שבועי ואף יותר. הסידור הנ”ל נוח מאוד מאחר והוא מסדיר את נושא הארוחות האישיות וחוסך זמן מיותר וכסף. באמצעותו ניתן להזמין מגוון רחב של ארוחות ממסעדות אתניות שונות. DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

כרטיס אוכל לעובדים – שירות אישי ויעיל

כרטיס אוכל לעובדים מאפשר חופש בחירה לכל אחד. שירות הקייטרינג מציע תפריט מגוון מאוד כאשר האוכל מגיע ממסעדות בסגנונות שונים. כך, איטלקי, מזרחי, אסיאתי, מקסיקני, גריל ישראלי, צמחוני ועוד. כל האוכל הינו טעים ומזין ומכינים אותו מחומרי גלם טריים. שיטות הכנת האוכל הן מגוונות וניתן לקבל אוכל צלוי, מטוגן, מוקפץ, מבושל, מאודה או טרי ללא עיבוד. ניתן לקבל ארוחות מלאות ארוזות הכוללות מנות עיקריות, תוספות סלטים וכדומה. את המזון מכינים במטבחי המסעדות השונות והוא מועבר ללקוחות במכוניות מותאמות למשימות הללו, כאשר רמת ההיגיינה נשמרת היטב. הוא יגיע ארוז היטב וחם. המטבחים ערוכים לאספקת כמויות מזון גדולות בזמן קצר ומצוידים בכל המכשירים החשמליים הנדרשים, כמו גם, בכלים למטבח ידניים המאפשרים עבודה עדינה.

תהליך מסודר

התהליך מסודר וכל אחד יכול להזמין את המנה הרצויה מראש. יש צורך לבצע הזמנה די זמן מראש כדי שהמטבח יספיק להכין אותה היטב. את האוכל מכין מדי יום שף אשר מתמחה בהכנת כל המנות הללו. התשלום ייעשה בצורה מרוכזת מדי חודש בחודש, על בסיס מידי או בכל דרך שהוסכם עליה בין שני הצדדים. רכישת כמויות מוזילה רבות את התעריף למנה כך שיש גם חיסכון כספי בשיטה זאת.

שירות יעיל

DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת ארוחות על בסיס קבוע, אוכל מעולה, ליווי ככל הנדרש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מהתמחות לאורך שנים וממתן שירות יעיל ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת בארגון לטובת כל לקוח.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים