fbpx

מזון טעים המוכן בקפידה – קיים בחברות הייטק?

קייטרינג לחברות הייטק

קייטרינג לחברות הייטק אמור להיות ברמה גבוהה בגלל אופי הלקוחות ומסיבות אחרות. הוא מבוקש כארוחות סדירות יום יומיות או לטובת אירועים עסקיים המתקיימים אצלם. ספקית השירות יכולה להציע סוגי תפריטים המותאמים לכל צורך כזה. היא גם יכולה לארגן את כל האופרציה הכרוכה במתן שירות זה. DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מזון טעים המוכן בקפידה

קייטרינג לחברות הייטק ניתן ברמה גבוהה גם בגלל המגוון העשיר של המנות והייחוד שלהן. הכנת התפריט נעשית תוך תשומת לב קפדנית ומתוך כוונה לקלוע לטעמם של העובדים. השף המומחה ייעץ רבות לגבי המנות הנדרשות, אבל ההחלטה הסופית נעשית על ידי המזמינים. בכל מקרה, התפריט יהיה עשיר על מנת לספק סוגי אוכל שונים מדי יום. התפריט כולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוח. את האוכל המבוסס על חומרי גלם טריים מכינים בשיטות שונות. חלקו הוא טרי ומחייב קיצוץ, מעיכה, טחינה ועוד. אחר מוכן על ידי בישול, טיגון, צלייה, אידוי הקפצה ועוד. בכל ארוחה עשוי להיות שילוב מעניין של שיטות הכנה שכולן יערבו לחיך הסועדים. כך ניתן לשמור על ריענון וחוויה קולינארית מעולה. תפריט לאירועים יהיה משודרג במנות איכותיות יותר המותאם לאירוח חשוב ומיוחד יותר.

הכנה והגשה

הכנת האוכל נעשית במטבחים הממוקמים במתחם של העסק. כך כאשר מדובר על חברת ענק. במקרים אחרים, הוא יוכן במטבחים חיצוניים. בכל מקרה, הצוות יהיה של החברה. בכל מטבח כזה ניתן למצוא את כל המכשור החשמלי המתקדם הכולל תנורים, מקררים, מטחנות, מערבלים, כיריים, מכשירי מיקרו גל וכדומה, וכן, כלים ידניים רבים. בנוסף כלי קיבול, אחסון והגשה ככל הנדרש. המטבח מאורגן להכנת כמויות רבות של מנות בתוך פרק זמן קצר.

שירות מקייטרינג בעל מוניטין

DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל לקוח, אוכל מעולה ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מהתמחות לאורך שנים ומאספקת שירות ללקוחות מגוונים רבים. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף.

 

נשמח לתת לכם פרטים נוספים