fbpx

כיבוד למשרד – שירותי קייטרינג

קייטרינג למשרדים

מנהלי משרדים רבים יודעים שבנוסף לניהול החברה מבחינה מקצועית על מנת שתציג תוצאות טובות, תצמח ותתפתח עליהם גם לדאוג לרווחת העובדים שלהם ולכל מה שהם צריכים שיהיה להם במהלך יום העבודה על מנת לעבוד בצורה הטובה ביותר. שכירת שירותי קייטרינג למשרדים למשל היא אחד הדברים החשובים שצריך לטפל בהם על מנת שלעובדים יהיה מה לאכול, בעיקר בארוחת הצהריים שהיא ארוחה חמה שמספקת אנרגיה וכוחות להמשך יום העבודה. כיום יש מודעות גבוהה לכך שצריך לדאוג לעובדים לאכילה בריאה ומסודרת על מנת שהבריאות שלהם לא תיפגם בזמן השעות שהם נמצאים בעבודה ולכן קייטרינג הוא אפשרות טובה ופופולרית.

איך עובד השירות של קייטרינג למשרדים?

על מנת לדאוג שיגיע קייטרינג למשרדים מדי יום צריך למצוא את החברה המקצועית עם ההצעה הטובה ביותר. לשם כך נציג החברה יקבל את כל הפרטים אודות המשרד ועל איך שהמנהלים רואים את השירות ולפי זה יציע גם תפריטים, גם שירותים נוספים וגם כמובן את המחיר. בשורה התחתונה המטרה היא שבזמן הפסקת הצהריים העובדים יוכלו להגיע אל חדר האוכל או אל המקום שבו ממוקם הקייטרינג ויוכלו לאכול ולבחור מתוך כמה וכמה מנות שמוצעות להם. כך הם קמים מעמדות העבודה שלהם, מתאווררים, פוגשים עובדים אחרים ונהנים לקחת הפסקה לאכול לשובע ולשתות לרוויה.

החשיבות של דאגה לעובדים לאוכל בצורה מסודרת

כל עובד צריך לדעת שיש לו איך, איפה ומה לאכול מדי יום כאשר הוא נמצא בעבודה. הוא לא יכול להרשות לעצמו לדאוג איפה יאכל או האם תהיה לו ארוחת צהריים מסודרת והוא צריך לדעת שיהיה לו בצורה מסודרת את מה שהוא צריך כדי לספק לגוף שלו את מה שהוא צריך בשביל יום העבודה. קייטרינג למשרדים הוא אפשרות טובה מאד גם עבור העובדים אשר לבטח יעדיפו אותה וייהנו ממבחר גדול של מנות וצורות הגשה אסתטיות וטעימות.

חברת DISH מספקת ארוחות ושירותי הסעדה לעובדים, חברות וארגונים עם בישול בסטנדרט גבוה, אוכל טעים ושביעות רצון מכלל הלקוחות.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים