fbpx

אספקת ארוחות למפעלים

שירותי הסעדה למפעלים

מפעלים מאופיינים במספר גבוה של עובדים שנמצאים בהם ונוכחים לאורך כל היום ובכל יום של השבוע, לעיתים גם במהלך סופי השבוע. מכיוון שעובדי מפעלים לא יכולים פשוט לצאת מהמפעל ולחפש היכן לאכול את הארוחות שלהם לאורך היום הרי שהנהלת המפעל צריכה למצוא שירותי הסעדה למפעלים שיגיעו עד המקום וכך העובדים יוכלו לאכול בצורה נוחה ומסודרת וליהנות מאוכל טעים, חם וכזה שישביע אותם וייתן להם את הכוחות הדרושים להם לכל יום העבודה. מפעלים ממוקמים בדרך כלל בחוצות הערים וגם אם היו העובדים רוצים לצאת מהמפעל כדי לאכול – לא בטוח שהיה להם לאן ללכת.

היתרונות של שירותי הסעדה למפעלים

עבור מי שמנהל מפעל, ללא קשר למהות או למה שמייצרים בו – אין ספק שיהיה זה נוח במיוחד לשכור שירותי הסעדה למפעלים וכך לדעת שהוא דואג לעובדים שלו לארוחות טעימות ומסודרות לאורך כל היום. אין מדובר במותרות או בפינוק אלא בחובה של המעסיק לדאוג לעובדים שלו והרי שאכילה בריאה ומסודרת יכולה לתרום רבות גם לתפוקה של העובדים ולדרך שבה הם עובדים ומסייעים למפעל לצמוח, לגדול ולעמוד במטרות והיעדים שההנהלה מציבה. לשם כך הם צריכים תמיד להיות מרוכזים, חדים וממוקדים ואת כל זה אפשר להשיג רק אם אוכלים בצורה מסודרת ומקפידים על ארוחות טובות ומזינות.

היתרונות של קייטרינג צמוד

כל מנהל מפעל יידע להעריך את התרומה הגדולה של שירותי הסעדה למפעלים שיגיעו אל המפעל ויארגנו את הארוחות היומיומית עבור העובדים. כך לא יתבזבז זמן בהליכה אל מסעדה או המתנה לשליח שיגיע והעובדים יוכלו לצאת בהפסקה בצורה מסודרת בלי לפגוע במהלך העבודה התקין והשוטף במפעל. הם יידעו שמחכה להם אוכל טעים שמכינים במיוחד בשבילם על מנת שיהיו שבעים ויאכלו היטב. התחושה הזאת שמנהלי המפעל דואגים להם היא תחושה חשובה וטובה שאיתה קל יותר להעביר את יום העבודה.

מתעניינים בקייטרינג למפעלים? פנו אל DISH וקבלו הצעות ופתרונות שיהיו רלוונטיים ומתאימים לכם במיוחד על פי הפרמטרים האישיים של המפעל שלכם.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים