fbpx

איך קייטרינג יכול להועיל לחברות?

קייטרינג לחברות

קייטרינג לחברות יכול להיות מוצע מדי יום או על בסיס מזדמן. בארגונים גדולים – הצורך הוא בארוחות יומיות. עם זאת, הוא יכול לספק מזון משובח גם באירועים אשר נערכים למטרות שונות. לכל הזמנה כזאת ניתן לבחור בתפריט שונה. DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

קייטרינג לחברות – טרי וטעים

קייטרינג לחברות כולל תפריט אשר נבחר על ידי המזמין בשיתוף של השף. הוא אף ייעץ לגבי מנות שונות אשר לדעתו, יתאימו לאופי הארגון וצרכיו. כל תפריט מורכב ממנות ראשונות, עיקריות, קינוח ותוספות. הוא יהיה מגוון כך שבכל יום תוגשנה מנות אחרות לטעמם של הסועדים. הכנת האוכל נעשית במטבחים הממוקמים בתוך מתחם המפעל או העסק עם צוות של חברת הקייטרינג. לחילופין, ניתן להכין אותו במטבחים חיצוניים ולהובילו בתנאים נאותים ובטוחים היישר לאתר של הארגון. המנות מבוססות על חומרי גלם טריים כגון, בשרים שונים, ירקות, פירות, מנות קשות ועוד. מנה עיקרית כוללת גם תוספות חמות וקרות כמו גם, לחמים, חמוצים ועוד. המטבח הינו מאובזר בכל המכשור החשמלי והכלים הידניים הנדרשים כולל לאחסון. כך תנורים, כיריים, מיקסרים, מערבלים, מטחנות, מקצפות, מכונות להכנת בצק ועוד. יהיו כמובן גם כלי קיבול והגשה וכן מקררים ומקפיאים.

לוגיסטיקה מורכבת

הלוגיסטיקה בניהול מטבח לעובדים מורכבת מאוד בגלל כמויות האוכל שיש להכין בפרק זמן קצוב של  מספר שעות. הארוחות חייבות להיות מוגשות בשעה מסוימת וכשהן חמות. הדבר אומר התארגנות מקצועית ויעילה. ההגשה נעשית על דוכנים הממוקמים במקום מסוים בחדר האוכל והסועדים מקבלים אותו ישירות לצלחת. על כל הפרוצדורה יוצב מנהל שתפקידו הוא לפקח שהעבודה תתנהל היטב. הוא יענה גם לבקשות ויפתור בעיות שעלולות לצוץ מעת לעת.

שירות מחברה איכותית

DISH – שירותי הסעדה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ניהול מיטבי, אוכל מעולה, ליווי ככל הנדרש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מהתמחות לאורך שנים ומאספקת שירות ללקוחות מגוונים רבים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח.

נשמח לתת לכם פרטים נוספים